خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته گردشگری اراضی عباس‌آباد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۵۷

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ویژه برنامه‌های گردشگری این منطقه را همزمان با هفته گردشگری تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، سید محمدحسین حجازی (مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد) اعلام کرد: همزمان با (۵ مهرماه) روز گردشگری، ویژه برنامه‌های متنوعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با عنوان «خاطره پس‌انداز کن» برگزار می‌شود. 

او افزود: از روز پنجم مهر ماه همایش و نمایشگاهی با حضور ۳۰ دستگاه کمپر ون در پهنه غربی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد حد فاصل بوستان آب و آتش تا پل ابریشم برپا می‌شود که تا ۸ مهرماه دایر است. 

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری در ادامه تشریح ویژه برنامه‌های هفته گردشگری توضیح داد: در هفته گردشگری از کارت گردشگری و ژورنال الکترونیک اکو پارک عباس‌آباد رونمایی می‌شود. 

حجازی همچنین از افتتاح نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی هفته‌های آینده خبر داد. 

او همچنین به برپایی نمایشگاه هنری و کارگاه زنده صنایع دستی در هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکسی از جاذبه‌های گردشگری تهران در گالری کوشک باغ هنر به مدت چهار روز از ۷ الی ۱۰ مهر برگزار می‌شود. همچنین کارگاه زنده صنایع دستی با عنوان (هنر قاجار تا امروز) نیز از ۹ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل پل طبیعت برگزار می‌شود. 

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بیان کرد: در هفته گردشگری تورهای گردشگری ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طبق سنوات گذشته همچنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز