خبرگزاری کار ایران

اعلام اجراهای جدید مجموعه تئاترشهر/ حمید جبلی، محمد حاتمی و رحمت امینی به صحنه می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۰۸

برنامه اجراهای جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر با میزبانی از هفت نمایش، اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر، هفت نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است. 

در تالار اصلی نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، با ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰۰.۱۵۰ و ۱۰۰ هزارتومان از ۲۶ مردادماه آغاز شده و در آن سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگر حضور دارند

تالار چهارسو نیز با دو نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده ساعت ۱۸:۱۵ مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومانی و «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی از ۶ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ مدت زمان یک‌ساعت و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومانی، میزبان علاقه‌مندان خواهدبود. 

در نمایش «چخفته» رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی به عنوان بازیگر حضور دارند. 

همچنین بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزانه برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش «سوسمار» ایفای نقش می‌کنند. 

تالار قشقایی نیز از روز دوشنبه ۶ شهریورماه میزبان نمایش «شبیه خون» به نویسندگی سهراب حسینی و کارگردانی محمد حاتمی با مدت زمان ۷۰ دقیقه، قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان و ساعت اجرای ۱۸:۱۵ خواهدبود. در این نمایش محمد حاتمی و صدف محسنی به عنوان دو بازیگر نمایش حضور دارند. 

در تالار سایه از روز جمعه ۳ شهریورماه دو نمایش جدید «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به نویسندگی وکارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به صحنه رفته‌اند. 

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۵ دقیقه قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان و بازی مجید شکری، مرتضی دلداده، سارا رضایی و بنیامین صیادی‌نیا نیز از ۳ شهریورماه روی صحنه است. 

نمایش جدید دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» ساعت ۲۰ و مدت زمان ۹۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان از ۳ شهریورماه شروع به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی، امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند. 

کارگاه نمایش مجموعه هم تا ۱۰ شهریورماه میزبان نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» نوشته آنتوان اگزوپری و کارگردانی نیما گودرزی خواهدبود. در این نمایش که ساعت ۱۹:۴۵، مدت زمان یک ساعت و قیمت بلیت ۷۰ هزارتومانی روی صحنه است، محمدصادق اسدی، شاهین بامداد، مریم تولایی، الهام زارعی و نیما گودرزی ایفای نقش می‌کنند. همچنین حسین مسافرآستانه به عنوان مدیر پروژه در این نمایش حضور دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز