خبرگزاری کار ایران

پروژه موسیقایی «وداع» در پارک آب و آتش/ از اجرای ارکستر جدید تا تعزیه بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۲۴

پروژه موسیقایی «وداع» به آهنگسازی و خوانندگی حسام آرین و روایت امیر محمد صمصامی در بوستان آب و آتش اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ برنامه‌های دورهمی خانوادگی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲ و۳ شهریور ماه) بوستان آب و آتش با اجرای تعزیه بانوان، نمایش تک پرسوناژه، نمایش فرم و اجرای پروژه موسیقیایی «وداع» دنبال می‌شود. 

روز پنجشنبه دوم شهریور ماه ویژه برنامه محرمی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از ساعت ۲۰ با اجرای‌سنج و دمام زنی شروع می‌شود و با ویژه برنامه‌های نمایشی گروه «شهر آشوب»، نمایش تک پرسوناژه حنیف مظفری، اجرای ناشنوایان گروه «آوای دستان الهام»، تعزیه بانوان گروه «حنانه» و برنامه‌های متنوع دیگر همراه است. 

روز جمعه سوم شهریورماه نیز پروژه موسیقیایی «وداع» توسط حسام آرین خواننده و نوازنده و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی اجرا می‌شود. این پروژه موسیقایی در قالب یک کنسرت روایی به صحنه می‌رود که محتوای آن متمرکز بر واقعه عاشورا و وداع با پنج شخصیت بزرگ و ارجمند این واقعه است. آنچه برای این پروژه موسیقایی تعریف شده، اجرای یک کنسرت روایی با حضور یک ارکستر مجلسی مشتمل بر سازهای زهی و ارکسترال است. 

علاقمندان برای حضور در ویژه برنامه محرمی روایت‌های سوگ می‌توانند از ساعت ۲۰ به بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند. شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز