خبرگزاری کار ایران

نگاهی تاریخی به ترانه «غوغای ستارگان» در یک مستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۳۲

نمایش آنلاین فیلم مستند «غوغای ستارگان» از امروز ۲۹ مرداد در سایت هاشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، «غوغای ستارگان» مستندی با ایده، طرح و موضوع ترانه مذکور است و به نحوه شکل گیری و ساخته شدن این تصنیف و تاثیرش در جامعه و تاریخ موسیقی و عرصه‌های اجتماعی و سیاسی معاصر ایران می‌پردازد.

در این فیلم علاوه بر مصاحبه با خانواده همایون خرم (آهنگساز غوغای ستارگان)، بابک شهرکی مدرس و نوازنده ویولن، سامان احتشامی مدرس و نوازنده پیانو، علیرضا میرعلینقی پژوهشگر تاریخ موسیقی با پروین نوری‌وند اولین خواننده این قطعه گفتگویی صورت گرفته است.

در این مستند فرناز گلپایگانی مدرس و نوازنده هارمونیکا «ساز دهنی» ملودی این اثر را هنگام شب در محوطه بیرونی تئاتر شهر اجرا کرده است.

عوامل تولید این مستند عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: علیرضا خالق وردی، تحقیق و پژوهش: رضا خرم، علیرضا خالق وردی، فیلمبردار: مهدی آزادی، رضا رشیدی فرد، محمد رضا شعبانپور، محمد مهدی جسمانی. دستیار فیلمبردار: حسن منصوری فرد، علیرضا مقدم، صدابردار: علیرضا قناتی، صداگذار: رضا گدازگر، تدوین: شیدا گرجی، عکاس: ساناز جهان آرایی، سمانه جویا، طاهره حبیب الله، طراحی پوستر و لوگو تایپ: سوسن سامانی فر، زیرنویس انگلیسی فیلم: مسلم دهقانی و با قدردانی ویژه از محمد عرفان رفیعی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز