خبرگزاری کار ایران

«حضور آدم‌ها ممنوع!» اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۹۳

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» کاری از حنیف مظفری در تماشاخانه ارغوان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی: حنیف مظفری و تهیه‌کنندگی: مسعود والا بعد از اجراهای موفق و پر مخاطب، فروردین و اردیبهشت ماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو، در تماشاخانه ارغوان تمدید شد.

از عوامل نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» می‌توان از بازیگران حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی، علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم، رسول احمدی، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم: عسل زنجانی و مشاور رسانه: ناصر ارباب، گروه تولید: آوای ترنم و ناظر تولید: ترنم والا نام برد.

در خلاصه نمایش حضور آدم‌ها ممنوع آمده است: حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام میکنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره میشود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث میشود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده‌اند را از دست بدهند.

نمایش حضور آدم‌ها ممنوع برداشتی آزاد از نمایشنامه مزرعه حیوانات اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه در سالن دو تماشاخانه ارغوان اجرای مجدد می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز