خبرگزاری کار ایران

اعلام فراخوان جمع آوری اسناد و تصاویر دانشگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۵۶

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز، گفت: طرح جمع‌آوری تصاویر، فیلم‌ها و اسناد دانشگاه شیراز با عنوان طرح "یادگار روزگار" با هدف حفظ اسناد و آثار این دانشگاه و راه‌اندازی موزه متناسب، آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حامد تقوایی با بیان اینکه دانشگاه شیراز قریب به ۸۰سال قدمت دارد و بخش مهمی از تاریخ شهر شیراز و کشور را شامل می‌شود، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از نهادهای فعال و تأثیرگذار در کشور که گنجینه‌ای تاریخی به‌شمار می‌رود؛ برنامه‌ریزی برای موزه و ضبط آثار و اسناد آن، امری ضروری و اولویت دار است.

به‌گفته‌ تقوایی، روابط عمومی دانشگاه شیراز در این طرح در نظر دارد در چهار بخش تصاویر، فیلم‌ها، صوت و اسناد مکتوب و آثار اعم از کتب، نامه‌ها، یادداشت‌ها، دفاتر و... در پیوند با دانشگاه شیراز را جمع‌آوری و آرشیو کند.

او ضمن دعوت از عموم افراد به‌ویژه اعضای هیأت علمی فعال و بازنشسته دانشگاه شیراز، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه، کارکنان فعال و بازنشسته‌ دانشگاه، اصحاب رسانه‌،‌ به ویژه عکاسان خبری که به هرنوعی می‌توانند در ارائه‌ تصاویر، فیلم‌ها و اسناد مرتبط با دانشگاه شیراز در این طرح همکاری کنند، اظهار کرد: هرگونه همکاری در انجام این طرح، از ارزش معنوی بالایی برخوردار است، چرا که باعث ماندگاری یک هویت تاریخی شده و انتقال آن به نسل‌های آینده را رقم می‌زند.

تقوایی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت طرح یادگار روزگار به نشانی (www.shirazu.ac.ir/web/yadegar) یا مراجعه حضوری به نشانی بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز، طبقه چهارم، روابط عمومی و تکمیل فرم مربوطه، آثار را ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد که تلفن‌های ۰۷۱۳۶۲۸۶۴۵۰ و ۰۷۱۳۶۲۸۶۴۱۸ برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی در خصوص این طرح، در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز