خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی استانداری:

تعامل مجموعه مدیریتی قزوین با رسانه‌ها ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۶۸

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین گفت: در مجموعه رابط عمونی استانداری هرگز به دنیال کارهای دم دستی نخواهیم بود و هدف ما کارهای اثرگذار است و میزان تعامل با رسانه‌ها ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن رحیمی در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: از ابتدای اتنصاب تا امروز در صدد این بودیم که تعامل با اصحاب رسانه را افزایش دهیم و مصادیق این امر قابل شمارش است و در ادامه هم این روند را در پیش می‌گیریم.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین ادامه داد: حضور معاونین استاندار در دفاتر رسانه‌ها، نشست‌های خبری، دعوت از رسانه‌ها در بازدیدهای استانداری نمونه‌هایی از مواردی هستند که ارتباط با رسانه را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: البته از من که پیش از این همکار رسانه‌ای بودم انتظار بیشتر از این است؛ راه درازی را داریم و تاکنون ۳۰ تا ۴۰ درصد این راه را پیش رفته‌ایم اما از دید من آینده روشن است و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

این مسئول افزود: ما در مجموعه مدیریتی استان به دنبال کارهای نمایشی نیستیم و باید اثر اقدامات ماندگار باشد و با اینکه صرفا مسابقه طناب کشی یا تیراندازی برگزار کنم جفا به مسئولیتی است که به عهده گرفته‌ام.

وی عنوان کرد: تلاش داریم با ارتقای ارتباط با رسانه‌ها از روابط عمومی‌های زیر پله‌ای به روابط عمومی‌هایی برسیم که تعامل زیادی داشته باشند و از نقدها، ایده‌ها و برنامه‌ها در راستای اعتلای اطلاع رسانی در استان را شاهد باشیم.

در این مراسم چند نفر از خبرنگاران و مسئولین رسانه‌ها دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

همچنین از چند نفر از پیشکسوتان و فعالان رسانه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز