خبرگزاری کار ایران

«شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۲۸

کتاب «شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال‌های پس از آن» نوشته جولیا کامرون و با ترجمه سیدحسام فروزان، توسط نشر نون منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانة زندگی و سال‌های پس از آن» به قلم جولیا کامرون نویسنده آمریکایی نوشته شده که به نیمه دوم زندگی انسانها می‌پردازد و آن را آغازی جدید و همراه با خلاقیت برای هر آدمی می‌داند. 

جولیا کامرون علاوه بر نویسندگی؛ فیلم‌ساز، نمایشنامه‌نویس، آهنگساز، رمان‌نویس، شاعر و معلم نیز بوده است. او بیست و پنج سال پیش توانست با کتاب خلاقانه راه هنرمند بر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تأثیر بگذارد و حالا عصارة ربع قرن تجربة افزون‌تر او در شروع دوباره گرد آمده است. 

جان کلام کتاب را می‌توان در این جمله خلاصه کرد: «هیچ‌وقت برای شروع دوباره دیر نیست.» جولیا کامرون از ما می‌پرسد به‌راستی چه وقت برای چه کاری دیر است؟ زندگی ما منحصربه‌فرد است و خودمانیم که تعیین می‌کنیم برای چه چیز دیر شده و برای چه چیز نه. این کتاب برای همگان مفید و سودمند است، خصوصا آن‌ها که اکنون به آستانة میانسالی رسیده‌اند، یعنی متولدین دهه‌های پنجاه و شصت. 

«شروع دوباره» از جنس کتاب‌هایی نیست که شعار می‌دهند و شما را به قانون جذب و… فرامی‌خوانند. چنانچه واقعاً از بی‌هدفی و بی‌انگیزگی خسته شده‌اید، کامرون با یک برنامة دوازده هفته‌ای خلاقانه و کاربردی کمک می‌کند تغییر «عملی» را تجربه کنید و موهبت‌های آن را دریابید. اگر دل به کار بدهید، خیلی زود نتیجه‌اش را در زندگی خود و اطرافیانتان خواهید دید. 

«شروع دوباره، کشف خلاقیت و معنا در میانة زندگی و سال‌های پس از آن» توسط نشر نون و با ترجمه سیدحسام فروزان، اکنون راهی کتابفروشی‌ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز