خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس و مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مصلای امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۷۱۱

رئیس و مدیران سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱) از مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس و مدیران سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱) با هدف بررسی امکانات موجود و روند پیشرفت کار از بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

در جریان این بازدید و در جلسه‌ رئیس، قائم مقام و مدیران این دوره از نمایشگاه با سیدمهدی عاملیان معاون اجرایی و سایر مدیران مصلای امام خمینی (ره) درباره امور رفاهی ناشران و مخاطبان، برگزاری نمایشگاه با رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، زیرساخت‌ها، جانمایی اولیه بخش‌ها، غرفه‌بندی ناشران، تامین نیروی انسانی، تامین برق و آب شرب، زمان‌بندی تحویل سالن‌ها، پارکینگ‌ها، دسترسی‌ها، آماده‌سازی، تکمیل و ترمیم بخش‌های باقی مانده رواق شرقی و غربی مصلای امام خمینی(ره) و... بحث و بررسی شد.

همچنین، طی این جلسه مقرر شد نشست‌های مشترکی بین مدیران مصلای امام خمینی(ره) و ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت مستمر برگزار و مباحث و موضوعات مختلف در یک کمیته اجرایی مشترک بین مصلای امام خمینی(ره) و ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه بررسی و پیگیری شود. 

رئیس، قائم مقام و مدیران این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رواق شرقی در سه طبقه، رواق غربی در دو طبقه، شبستان اصلی، نیم‌طبقه شبستان و سایرفضاها و محوطه‌ها بازدید کردند.

در این بازدید، یاسر احمدوند(معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران)، علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم‌مقام سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران)، محمد الهیاری(مدیر کمیته ناشران داخلی)، اسماعیل جانعلی‌پور(مدیر کمیته ناشران خارجی)، محمدعلی مرادیان(مشاور رئیس نمایشگاه و مسئول شورای نظارت و ارزیابی)، کیوان امجدیان(مشاور قائم مقام نمایشگاه)، حسین صفری(مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی)، محمدخلج(مدیر کمیته اداری و مالی)، علیرضا اسماعیلی(مسئول هیات رسیدگی به تخلفات)، سعید مجیدی(مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی) و مجید صحاف(مدیر کمیته تبلیغات، ارتباطات رسانه‌ای و فضای مجازی)  حضور داشتند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز