خبرگزاری کار ایران

شهره سلطانی و محمدرضا عیوضی مهمان برنامه نوروزی احوال پرسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۹۰

برنانه نوروزی شبکه دو امشب هفتم فروردین میزبان شهره سلطانی (بازیگر) و محمدرضا عیوضی (خواننده) خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، یکشنبه هفتم فروردین میزبان شهره سلطانی (بازیگر) و محمدرضا عیوضی (خواننده) خواهد بود. 

در این برنامه، ندا غفاری به گفتگویی صمیمانه پیرامون زندگی شخصی و حرفه‌ای شهره سلطانی می‌نشیند. 

شهره سلطانی دارای لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است و بازی در تئاتر را از سال 1366 آغاز کرده؛ همچنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. وی در بیش از چهارده فیلم سینمایی، سی مجموعه تلویزیونی و نمایش خانگی به هنرنمایی پرداخته است.

در بخش دیگری از برنامه، محمدرضا عیوضی از خوانندگان خوش صدای کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند.

در نهایت مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازد.  ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبان چهره‌ها و خوانندگان مطرح کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.  

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز