خبرگزاری کار ایران

نرگس محمدی و سینا حجازی مهمانان احوالپرسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۷۱۲

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، دوشنبه اول فروردین میزبان نرگس محمدی و سینا حجازی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، دوشنبه اول فروردین میزبان نرگس محمدی و سینا حجازی خواهد بود.

نرگس محمدی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون با حضور در برنامه، پاسخگوی سؤالات ندا غفاری مجری برنامه خواهد بود.

در بخش دیگری از برنامه، سینا حجازی از خوانندگان جوان کشورمان علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه داریم، ترانه‌هایی شاد بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند. همچنین در بخشی از برنامه سلیم خان (عروسک حاضر در برنامه) به گفتگو و فراهم آوردن لحظات شاد و طنز خواهد پرداخت و مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازد.

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبانی سلبریتی‌ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند. همچنین این برنامه بمناسبت نوروز، تغییراتی به همراه خواهد داشت که با پخش نخستین قسمت آن، مخاطبان را شگفت‌انگیز خواهد کرد.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه با مهمانان برنامه، هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز