خبرگزاری کار ایران

فرهنگسرای اندیشه مصادیق نقض حقوق بشر از سوی آمریکا را بازخوانی می‌کند/ نمایش اسناد ضد ایرانی که از لانه جاسوسی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۹۷

فرهنگسرای اندیشه به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی «حقوق بشر آمریکایی» را بازخوانی کرده و مصادیقی از نقض این حقوق را معرفی کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب به شمار می‌رود که نشان‌دهنده حضور اقشار مختلف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی است. از این روی گرامیداشت یاد و خاطره رشادت شهدای نوجوان و دانش‌آموز در این مناسبت وظیفه‌ای مهم به شمار می‌رود. 

فرهنگسرای اندیشه در یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز که مقارن با ایام تسخیر لانه جاسوسی نیز می‌باشد، بسته برنامه‌های فرهنگی مختلفی در فضای مجازی تدارک دیده و تولیدات استوری، کلیپ، فوتوکلیپ، انیمیشن و… با موضوعات مختلف در اختیار مخاطبانش قرار داده است. در زیر گزارشی از این برنامه‌ها ارائه می‌شود: 

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در روز دانش‌آموز فوتوکلیپ‌هایی را با محوریت شهدای دانش‌آموز آماده کرده است که در آن جمعی از شهدای دانش‌آموز معرفی می‌شوند. شهدای روز ۱۳ آبان و تعدادی از نوجوانان شهید هشت سال دفاع مقدس در این تولید محصول مجازی معرفی شده‌اند. محصول دیگری که در قالب کلیپ به مناسبت روز دانش‌آموز آماده شده است، «نقش دانش‌آموزان در آینده کشور» را بیان کرده است. 

فرهنگسرای اندیشه در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به بررسی و بازخوانی «حقوق بشر آمریکایی» پرداخته است؛ مصداق‌های نقض حقوق بشر از سوی آمریکا به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، توسعه‌طلبی و جنایات آمریکا در عراق و افغانستان، حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی، حمله به هیروشیما و… در قالب یک کلیپ معرفی شده است. 

این محصول مجازی با هدف توسعه معارف دشمن‌شناسی تولید شده و همزمان با روز ۱۳ آبان در شبکه‌های اجتماعی این مدیریت فرهنگی هنری منتشر می‌شود. 

همزمان با ۱۳ آبان، جاسوسی‌های آمریکا در کشورهای مختلف و تفرقه‌افکنی آنان در منطقه خاورمیانه در قالب یک انیمیشن معرفی شده است. در این انیمیشن، اسناد ضدایرانی که نشان‌دهنده جاسوسی آمریکایی‌ها در کشورمان است منتشر شده و روایتی از حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی بیان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز