خبرگزاری کار ایران

معرفی داوران رویداد ملی «چهارراه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۰۲

ایوب آقاخانی، طراح مسابقه سراسری نمایش‌نامه‌نویسیِ اقتباسیِ «چهارراه» و مدیرِ دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری از فعالیت‌های تیم داوران این مسابقه‌ کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایوب آقاخانی (طراح مسابقه سراسری نمایش‌نامه‌نویسیِ اقتباسیِ «چهارراه» و مدیرِ دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری) قطب‌الدین صادقی، سعید اسدی و عبدالحی شماسی را به‌عنوان داوران این مسابقه معرفی کرد.

آقاخانی با اعلام این خبر، اشاره کرد: این گروه پیش از اِعمال محدودیت‌های بیشتر اجتماعی به خاطر شیوع ویروس کرونا آثار را دریافت کرده و فرایند داوری‌شان در حال اتمام است.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان پاییز نتایج برای اعلام آماده باشد.

مسابقه‌ی سراسری اقتباسی نمایش‌نامه‌نویسی «چهارراه» همزمان با روز قلم، یعنی چهاردهم تیرماه، فراخوان خود را از طرف دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری منتشر کرد و از کلیه‌ی علاقه‌مندان نمایش‌نامه‌نویسی خواست تا با اقتباس وفادارانه و یا الهام از چهار اثر ادبیات کهن کشور، «شاهنامه»‌ی فردوسی، «جوامع‌الحکایات و لوامع‌الروایات»، «مثنوی معنوی»، و «گلستان سعدی» نمایش‌نامه نوشته، به دبیرخانه‌ی این مسابقه ارسال کنند.

داوری در حال حاضر روی ۸۵ اثر از ۱۹ استان کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز