خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی مربیان حق التدریسی قرآن کریم در کشور

کد خبر : ۱۲۳۵۸۹

آزمون استخدامی مربیان حق التدریسی قرآن کریم در سه رشته روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و داوطلبان هر رشته باید حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشند.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر(مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد برای تکمیل کادر آموزشی خود در سراسر کشور جهت پوشش طرح‌های ملی حفظ تلفنی قرآن کریم، مفتاح(آموزش مفاهیم قرآن کریم) و اقرا(آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) به صورت تمام وقت و پاره وقت، آزمون استخدامی مربیان قرآن حق التدریسی را برگزار نماید.

وی گفت: این آزمون در سه رشته روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و داوطلبان هر رشته باید حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشند.

وی افزود: حداقل مدرک تحصیلی رشته‌های حفظ و مفاهیم لیسانس است. ضمنا داوطلبین رشته حفظ قرآن کریم باید حداقل حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم باشند.

وی گفت: متقاضیان حائز شرایط فوق می‌توانند در این آزمون استخدامی که در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برگزار می‌شود؛ شرکت کنند که در صورت قبولی در هر دو آزمون جذب این مرکز خواهند شد.

محسنی کبیر گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان وقت اداری یکشنبه ۱۲ آذر ۹۲ است که متقاضیان از سراسر کشور جهت ثبت نام در این آزمون می‌توانند با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جامع اطلاع رسانی هدی به آدرس www. ehoda. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز