خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد؛

ریزش گردشگران و پرسنل دفاتر گردشگری فارس در روزهای اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۳۸۷

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری فارس با اشاره به ریزش گردشگران استان پس از ناآرامی های اخیر و عدم برقراری دوباره اینترنت در شیراز و دیگر شهرهای استان ، ابراز کرد: در بخش پرسنلی دفاتر هم ریزش داشتیم؛ چرا که دفاتر در صورتی می‌توانند حقوق پرسنل خود را پرداخت کنند که شرایط گرشگری مساعد باشد.

محمود فخری در گفت وگو با ایلنا با اشاره به اینکه آژانس های مسافرتی در شرایط قطعی اینترنت نمی‌توانند ارتباط برقرار و درخواست ها را چک کنند، تصریح کرد: در واقع در وهله اول هر بداخلاقی که در شهر به وجود آید اولین لطمه به گردشگری وارد می شود اگرچه اینترنت از دیروز کم وب یش در حال اتصال است اما در شیراز که هخنوز خبری از اینترنت نیست. امیدوارم که نت  استان ما هم بزودی وصل شود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی وگردشگری فارس با اشاره به تاثیر قطعی اینترنت بر ورود گردشگر به استان و در کل کشور عنوان کرد: در استان فارس و کشور به نوعی  آژانس های مسافرتی تعطیل هستند زیرا  بیش از ۶۰ درصد خدمات گردشگری  به صورت اینترنتی است و  بخش عمده ای  از فعالیت دفاتر مسافرتی تعطیل شده است.

وی گفت: بیش از یک هفته است که اینترنت دفاتر قطع شده و این به شرایط بحرانی دفاتر افزوده است.

فخری با اشاره به اینکه دفاتر به خودی خود در شرایط بحرانی هستند، یادآور شد: در شرایط فعلی این بحران چند برابر شده است و قطعی اینترنت قطعا بر روی گردشگران اثر گذاشته و می گذارد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی وگردشگری فارس با تاکید بر اینکه در خصوص قطعی اینترنت باید به فکر تبعات منفی بر روی صنوف مختلف و به ویژه گردشگری باشیم، عنوان کرد: وقتی صنوف گردشگری شرایط تعطیل و نیمه تعطیل دارند همه صنوف متاثر از آن می شوند.

به گفته فخری در این شرایط وضع دفاتر هم بدتر شده است و بخش گردشگری نیز مغفول مانده است.

عمده فعالیت دفاتر گردشگری اینترنتی است

وی با بیان اینکه پیش از این دفاتر فعالیت سنتی داشتند، ابراز کرد: درگذشته خدمات دفاتر به صورت حضوری بود، اما الان بیش از ۶۰ درصد خدمات غیرحضوری و اینترنتی است که درحال حاضر این بخش تعطیل شده است.

فخری یادآور شد: همچنین بخش حضوری هم‌ در این هفته به دلیل ناآرامی ها تعطیل بوده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی وگردشگری فارس گفت: همچنین گردشگرانی هم که از قبل وارد شیراز شده بودند به دفاتر اعلام کردیم که در این مدت از هتل خارج نشوند.

وی اظهار امیدواری کرد: امیدوارم شرایط قطعی اینترنت برطرف شود و  فعالیت دفاتر گردشگری به روال قبل برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز