خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس:

۷ هزار هیئت مذهبی در سطح استان، مشغول به ارائه خدمت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۳۲

از جمله فعالیت‌های اثرگذار و ارزشمند در یک جامعه اسلامی به‌ویژه در جهان تشیع، معرفی اسلام ناب محمدی و بیان ارزش‌های متعال قرآن کریم و اهداف نبی اکرم(ص) و امامان بزرگوارمان است که توسط هیئت مذهبی نسل به نسل در حال اجرا است.

رئیس شورای هیئت مذهبی استان فارس گفت: ۷ هزار هیئت مذهبی در استان مشغول به ارائه خدمت به مردم در ایام مختلف سال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مظفر مختاری در دومین جلسه اتاق فکر شورای هیئت مذهبی فارس که باهدف تدوین خط‌مشی و سیاست‌گذاری این شورا با حضور هنرمندان و شاعران برجسته استان برگزار شد، اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های اثرگذار و ارزشمند در یک جامعه اسلامی به‌ویژه در جهان تشیع، معرفی اسلام ناب محمدی و بیان ارزش‌های متعال قرآن کریم و اهداف نبی اکرم(ص) و امامان بزرگوارمان است که توسط هیئت مذهبی نسل به نسل در حال اجرا است.

وی بابیان این مطلب که نمی‌توان از آسیب‌هایی که به‌تازگی گریبان گیر برخی هیئت‌ها شده بگذریم، تصریح کرد: تجمل‌گرایی و ارائه سبک‌های مخالف با دستورات دینی و استفاده از نماد‌ها و نشانه‌های شیطان‌پرستی و عدم حضور و اشراف روحانیون متعهد آفت بزرگی شده است که از درون تیشه به ریشه اعتقادات جوانان می‌زند و لازم است روسای دلسوز و متعهد نسبت به شناخت این آسیب‌ها اقدام جدی کنند.

وی ادامه داد: جای خرسندی است که امروزه در هر کوچه و محله‌ای محفل‌های مذهبی خانگی بیش‌از پیش تشکیل می‌شود و درصورتی‌که به‌خوبی برگزار شود راه گشایی برای زندگی و تربیت نسل آینده خواهد بود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان فارس عنوان کرد: اولویت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، بررسی مشکلات پیش روی مسائل مذهبی، شیوه‌های استفاده از پایان‌نامه‌های مرتبط دانشگاهی، شناسایی هیئت مذهبی بر‌تر شهرستان‌ها جهت معرفی و ارائه الگوی مناسب و همچنین نیازسنجی آموزشی از جمله مواردی بود که در جلسه اتاق فکر به آن اشاره و راه‌کارهایی در این زمینه ارائه شد.

این نشست همزمان با اتاق فکر شورای هیئت مذهبی بانوان و حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز