خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

نیروی انسانی توانمند مهمترین رکن هر سازمان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۹۳

هر جایی نیست که شهرداری به تنهایی بتواند آنرا بسازد و برای مردم رفاه ایجاد کند، ‌ تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در بهبود وضعیت شهر و ارتقا کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه و عمران و آبادانی جامعه شهری، تاثیرگذار بوده و هستند.

شهردار شیراز با بیان اینکه مدیریت واحد شهری یعنی اینکه با همفکری یک تصمیم واحد گرفته شود، گفت: نیروهای توانمند زمینه دستیابی به اهداف بلندمدت یک سازمان را فراهم می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت در جمع نیروهای جدید شهرداری، با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در صف اول خدمت‌رسانی به مردم قرار داشته و دارند، گفت: اگر همه دستگاه‌ها همگام با مدیریت شهری حرکت کنند، بی‌تردید خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و رضایت‌مندی بسیار بالاتری را شاهد خواهیم بود.
وی با تأکید بر لزوم وجود نیروی انسانی توانمند در هر دستگاهی، تقدم نیروی انسانی متعهد و متخصص نسبت به دیگر عوامل را یادآور شد و افزود: نیروی متخصص و متعهد است که زمینه دستیابی به منابع مالی مناسب و… را برای هر دستگاهی بوجود می آورد.
علیرضا پاک فطرت با تأکید براینکه شهر و زیبایی و مشکلات آن تنها متوجه شهرداری و شورا نیست گفت: شهر جایی نیست که شهرداری به تنهایی بتواند آنرا بسازد و برای مردم رفاه ایجاد کند، ‌ تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در بهبود وضعیت شهر و ارتقا کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه و عمران و آبادانی جامعه شهری، تاثیرگذار بوده و هستند.
شهردار شیراز همچنین با اشاره به روند استخدام کارکنان جدید شهرداری اضافه کرد: به عنوان شهردار شیراز دست همه شهروندان و مدیران اجرایی را برای انجام کارهای عمرانی و آبادانی شهر به گرمی می‌فشارم و همه را به همراهی فرامی‌خوانم.
علیرضا پاک فطرت سطح همکاری دستگاه‌های اجرایی شیراز با شهرداری این شهر را خوب توصیف و تصریح کرد: از آنجا که برخی دستگاههای اجرایی فکر می کنند که نباید هیچ نقشی در عمران و آبادی شهر داشته باشند و یا تصور می کنند عوارضی که می خواهند به شهرداری بدهند در جهت عمران و آبادانی شهر هزینه نمی شود همکاری چندانی با شهرداری ندارند و بعضا از کنار مسائل بی تفاوت می گذرند.
وی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احترام به مردم و تلاش در جهت افزایش مشارکت مردم در تمام امور، گفت: اعتماد به نیروی انسانی و امکانات داخلی باعثپیشرفت و توسعه کشور می شود.
شهردار شیراز با اشاره به این که شهرداری در میان دستگاه های مختلف بیشترین ارتباط را با مردم دارد، خاطر نشان کرد: با برخورد مناسب باید به گونه ای عمل کنیم تا اعتماد شهروندان نسبت به شهرداری افزایش یابد.
علیرضا پاک فطرت بیان کرد: اگر بحثاز مدیریت یکپارچه شهری و مدیریت جهادی به میان می آوریم باید ابتدا بر هوای نفس غلبه کنیم و با افزایش هماهنگی در درون شهرداری زمینه ی ایجاد مدیریت یکپارچه یعنی تعامل با سایر دستگاه ها در راستای رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.
شهردار شیراز در ادامه با تأکید بر اینکه باید اولویت در شهرسازی توجه به شهروندان باشد، گفت: انسان محوری یک اصل بسیار مهم در ساخت شهرها است و در این راستا باید به گونه ای شهرها و فضاهای شهری را بسازیم که موجب افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان شود.
وی افزود: برنامه شهرداری الکترونیک باید با جدیت دنبال شود و در این راستا باید سازمان فناوری اطلاعات و حوزه معاونت شهرسازی با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف مشکلات شهرداری الکترونیک را مرتفع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز