خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد:

استانهای هسته‌ای کشور بیش از دیگران به پدافند غیر عامل توجه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۰۲

۱۰ سال قبل همه فکر می کردند که تهدیدات سایبری در زندگی بشر جایی ندارد اما امروز به جایی رسیدیم که فضای مجازی وارد زندگی بشر شده بنا بر این تهدیدات سایبری نیز دارای جایگاه شده است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشورگفت: استانهای هسته‌ای کشور باید بیش از دیگران به پدافند غیر عامل توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش شورای پدافند غیر عامل استان فارس افزود: ۱۰ سال قبل همه فکر می‌کردند که تهدیدات سایبری در زندگی بشر جایی ندارد اما امروز به جایی رسیدیم که فضای مجازی وارد زندگی بشر شده بنا بر این تهدیدات سایبری نیز دارای جایگاه شده است.

وی افزود: فضای امروز تغییر کرده و تهدیدات سایبری در فضای IT نیست، بلکه مباحثمختلفی فضای مجازی را تهدید می‌کند.

جلالی افزود: زیرساخت‌های تولید محصولات کشاورزی از جمله مباحثی است که با چالش رو به رو است و این مورد به عنوان ترور خاموش معرفی می‌شود که اگر اتفاق بیفتد به زمانی بین سه تا پنج سال برای احیا نیازمند است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل یک موضوع سهل و ممتنع است که باید به بخش‌های مختلف آن توجه شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: تهدیدات طبیعی بطنی و اندک هستند و ممکن است که تلاش‌ها و فعالیت ما بتواند تأثیری اندک بر آن داشته باشد اما آنچه که مهم است داشتن آمادگی لازم در این راستاست.

جلالی افزود: تهدیدات بلا نیست؛ بلکه آماده نبودن ما در مقابل تهدیدات باعثبروز مشکلات می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز