خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر:

در کمتر از یکسال موفق به راه اندازی تشکل های کارگری شده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۰۰

کارگران از جمله وفادارترین قشری هستند که در توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

دبیر خانه کارگرشهرستانهای لامرد و مهر گفت: در کمتر از یکسال موفق به راه اندازی تشکل های کارگری شده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عبدالرضا روحی که در جشن بزرگ روز کارگر شهرستان لامرد سخن می گفت افزود: کارگران از جمله وفادارترین قشری هستند که در توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه خانه کارگر لامرد و مهر به عنوان یکی از خانه‌های کارگر برتر فعال در سطح کشور مطرح است افزود: این تشکیلات در کم‌تر از یک سال موفق به راه اندازی تمام تشکیلات کارگری در این خانه شده است تا بتواند از این طریق خدماتی را به کارگران زحمتکش این شهرستانها ارائه نماید.

دبیر خانه کارگر لامرد ومهر خاطرنشان کرد: استقبال کارگران باعثدلگرمی این تشکیلات شد که بتوانیم در عرصه های مختلف گام هایی را در جهت توسعه فعالیت های صنفی برداریم.

وی از همکاری معاونت روابط کار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای لامرد و مهر تقدیر و تشکر کرد و افزود: رفع مشکلات درمانی، حقوقی کارگران از ارزش بالایی برخوردار هست که ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی می بایست در رفع مشکلات حقوقی و درمانی کارگران با این تشکیلات همراه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز