خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر تاکید کرد:

در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۵۰

باید در تحقق اقتصاد مقاومتی در این منطقه تلاش کنیم، چرا که با سرمایه‌گذاری نه تنها سود آن به سرمایه گذار می‌رسد بلکه نیز این سود به آحاد مردم می‌رسد.

همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان مهر با حضور کارگران و روحانیون و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی که در همایش تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان سخن می‌گفت با گرامیداشت مقام کار و کارگر به تفسیر سخن پیغمبر در رابطه با کارگر پرداخت و گفت: پیغمبر خدا با جایگاهی که داشت نیز دست کارگر را بالا می‌آورد و می‌بوسد و این علاوه بر نشان دادن جایگاه و مقام کارگر نیز ارزش کار و تلاش در جامعه را بیان می‌کند و توجه به این موضوع باعثارتقاء فرهنگ کارگری در جامعه خواهد شد.

سید موسی موسوی افزود: در دین مبین اسلام کار و کارگر با همدیگر دیده می‌شوند و این دو را وابسته و شریک یکدیگر قرار می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کارآفرینی و اشتغال افزود: باید در تحقق اقتصاد مقاومتی در این منطقه تلاش کنیم، چرا که با سرمایه‌گذاری نه تنها سود آن به سرمایه گذار می‌رسد بلکه نیز این سود به آحاد مردم می‌رسد و این موضوع فقط با ایجا تعاونی‌ها محقق خواهد شد که مقام معظم رهبری بار‌ها بر عدالت اجتماعی تاکید کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش‌هایی در جریان است که بتوانیم با کمک‌های مسئولین این دو شهرستان نیز فضای کسب و کار را با اعتبارات موجود بهبود بخشیم تا بتوانیم مشکل بیکاری جوانان این منطقه را که دغدغه خانواده‌هاست حل کنیم.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های فرماندار شهرستان مهر در ایجاد اشتغال افزود: در شهرک صنعتی مهر نیز با آغاز فعالیت تعدادی از شرکت‌ها باعثدلگرمی برای ورود سرمایه گذاران دیگر به این مجموعه شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: شهرداران می‌توانند با برنامه ریزی‌های خود در مصرف بهینه مبلغ ارزش افزوده‌ای که به حساب آنان واریز شده است علاوه بر آبادنی شهر و روستا در جهت اشتغال نیز از این مبلغ استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز