خبرگزاری کار ایران

سرپرست پست فارس با اشاره به ثبت نام مرحله دوم پرداخت یارانه ها؛

۷ دفترپستی به صورت ۲۴ ساعته ازمتقاضیان ثبت نام به عمل می آورند

کد خبر : ۱۵۸۵۰۲

سرپرست پست استان فارس بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری آغاز ثبت نام دریافت یارانه، گفت: ۴۲ دفتر پستی شیراز فعالیت های خود را آغاز کرده اند که بخشی از آنها تا ساعت ۱۲ شب و هفت دفتر نیز به طور شبانه روزی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، شهرام دهقانی افزود: ثبت نام در دفاتر پستی هیچگونه محدودیت رقم آخر ندارد و در روز اول هم افرادیکه شماره آنها برای روز آخر است نیز ثبت نام می شوند.

وی در خصوص وضعیت روستاها نیز تصریح کرد: در حال حاضر طبق کد گذاری پستی چهار هزار و ۲۰۰ روستا در استان وجود دارد که در سه هزار و ۷۰۰ روستا دفاتر پستی فعال نیست و اکیپ هایی به این روستاها مراجعه می کنند و پس از پر کردن فرم های ثبت نام توسط روستاییان، مامورین پست کار ثبت نام آنها را انجام می دهند و توسط پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

سرپرست پست استان فارس ادامه داد: طی چند ساعت گذشته هیچگونه مشکلی در جهت ثبت نام از طریق دفاتر پستی ایجاد نشده است.

دهقانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدهی دستگاه های استان فارس به اداره پست، گفت: بدهی دستگاهها و سازمانهای مختلف استان فارس به اداره پست ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: پیمانکاران اداره پست استان فارس تمامی مطالبات خود را تا پایان سال ۹۲ دریافت کرده اند و تنها برخی از آنها مطالبات بهمن ماه را به دلیل پایان سال بودن دریافت نکرده اند.

وی در پایان سرانه مرسوله های پستی استان فارس را ۱۳ مرسوله اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز