خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت:

۶ سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی زرین دشت به زوج‌های نیازمند اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۱۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرین دشت از اهدای ۶ سری جهیزیه از سوی بسیج سازندگی این شهرستان به زوج‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرهنگ‌سازی ازدواج آسان، ۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان زرین دشت اهدا شد.

وی با تاکید بر  اینکه ارزش ریال هر سری جهیزیه ۱۰۰میلیون تومان و ۱۲ قلم جنس است، عنوان کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، سبزی خردکن و فرش است که به صورت رایگان بین نوعروسان در سطح شهرستان زرین دشت توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت با بیان اینکه اهدای جهیزیه به صورت مستمر در طول سال صورت می‌پذیرد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرین دشت تهیه و در بین نوعروسان  این شهرستان توزیع شده است.

مستقیمی همچنین گریزی هم به فعالیتهای دیگر بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرین دشت در عرصه محرومیت‌زدایی زد و گفت:  آبرسانی، ساخت مسکن ، سرویس بهداشتی برای  خانوارهای کمتر برخوردار روستایی و شهری در برنامه کار بسیج سازندگی شهرستان زرین دشت به قوت خود باقیست.

وی با ذکر این نکته که تسهیل گری در زمینه سنت حسنه ازدواج از اهداف این نهاد انقلابی است، خاطر نشان ساخت: در همین راستا در سالجاری تعداد۱۰جهیزیه به ارزش (یک میلیارد تومان) در بین۱۰ زوج جوان توزیع شده است.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۲۷۳ کیلومتری شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز