خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

۲۵ خانه ورزش روستایی و عشایری فارس تجهیز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۸۹

کاروان تجهیزات ورزش روستایی در آیینی با حضور سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان به سمت ۲۵ روستا استان فارس ارسال شدند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز ۱۱ بهمن ماه در آیینی با حضور سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان، جمعی از مدیران استانی و ورزش دوستان شهرستان ها کاروان تجهیزات ورزش روستایی به سمت ۲۵ روستا استان فارس ارسال شدند.

معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت: ارسال این تجهیزات بر محور عدالت گستری و توسعه عدالت ورزشی در مناطق روستایی و عشایری است که یک محور آن توسعه فضاها و امکانات ورزشی است.

سینا کلهر ادامه‌داد: کمبود فضای ورزشی داریم و از طرفی زمینه و زیرساخت برای اینکه بچه های روستا بتوانند ورزش قهرمانی و همگانی را دنبال کنند، وجود ندارد لذا توسعه خانه های ورزش روستایی در حال انجام است که بیش از ۹ هزار روستا تا کنون تجهیز شده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان، این برنامه را جزء کم هزینه ترین برنامه ورزشی دانست و افزود: ساخت خانه های نشاط و تندرستی مرحله پیشرفته‌تر خانه های ورزشی است که بحمدالله استان فارس توانسته این اقدامات را انجام دهد و قطعا فقط ارسال این تجهیزات مهم نیست بلکه بهره وری و استفاده بهینه و درست مورد هدف است تا با ایجاد رویدادهای مختلف بتوان استعدادهای نهفته در روستاها را شناسایی کرد.

عبدالرحیم خداجو سرپرست اداه کل ورزش و جوانان استان فارسنیز با تقدیر از همکاری و حمایت استاندار فارس ابراز داشت: عدالت اجتماعی و توسعه متوازن در حوزه های زیرساخت ورزشی استان با اتفاق خوب در حال رخ دادن است که کاروان تجهیزات ورزشی روستایی به سمت ۲۵ روستا شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد، سروستان، کوار، خرامه، سپیدان، بیضا، داراب، جهرم، قیروکارزین، فراشبند، خفر، فیروزآباد و بوانات استان فارس راهی شدند تا روح ورزش در روستاها با تجهیزات دمیده شود.

خداجو ادامه داد: استفاده از این امکانات برای فرزندانمان در روستاها است که ظرفیت بهره وری برای دختران و پسران وجود داد.

وی افزود: این تجهیزات شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، تخته کورن هول، شطرنج، دارت، طناب، پک بازی های بومی و محلی و تشک تاتامی برای هر روستا بود که مجموعا به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

این آئین با حضور  سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، عظیمی مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری ، پسندیده رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ، عسکری مدیر کل پیشگیری از مواد مخدر کشور ، عبدالرحیم خداجو سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز