خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک ملت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۲۳

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی درگذشت رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، در متن پیام احمدرضا حیدرنیا آمده است: با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت جناب آقای رضا دولت آبادی، مدیرعامل محترم بانک ملت را دریافت نمودم.

مرحوم دولت آبادی از مدیران پیشگام و نوآور نظام بانکی کشور بودند که در طول دوران تصدی خود در بانک‌های مختلف، خدمات ارزنده‌ای به نظام اقتصادی کشور ارائه نمودند.

وی در دوران مدیریت خود بر بانک ملت، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این بانک ایفا نمودند و موجبات رشد و شکوفایی این بانک را فراهم آوردند.
وی علاوه بر توانمندی‌های حرفه‌ای و مدیریتی، دارای شخصیتی اخلاق‌مدار و مردم‌دار بودند و همواره در تلاش بودند تا با تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان‌ها، به توسعه و پیشرفت نظام بانکی کشور کمک کنند.
اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم آن مرحوم، مدیران و کارکنان شریف بانک ملت و همچنین جامعه بزرگ بانکی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز