خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین المللی سلامت شیراز گشایش یافت؛

قطب پزشکی جنوب کشور، میزبان رویداد سلامت محور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۴۵۰

نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی، درمانی، سلامت و گردشگری سلامت گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس هدف اصلی این نمایشگاه را تقویت یکی از بازوان اقتصادی استان یعنی گردشگری سلامت دانست. 

محسن نهاوندی در ادامه سخنان خود با بیان این موضوع که سلامت به عنوان محوری ترین موضوع در زندگی بشری می باشد بیان داشت الحمدلله استان فارس با توجه به ظرفیت درمانی خود و با حضور پزشکان،پیراپزشکان  و پرستاران نام آشنا در سطح کشور و جهان،  استانی پیشرو در عرصه سلامت کشور و نامی آشنا در عرصه بین المللی است.

نهاوندی با بیان این که گردشگری درمانی به توسعه اقتصاد و استاندارد های زندگی و تمدن بشری کمک می کند به بیان بعضی از دستاورد های توسعه گردشگری پرداخت و اعلام کرد گردشگری سلامت به اقتصاد، سیاست، توسعه اجتماعی و گسترش امکانات رفاهی  کشور مقصدکمک شایانی میکند که این مسئله اهمیت این موضوع را بیش از پیش برای همگان مشخص می کند.

وی با اشاره به نقش موثر ایران در عرصه سلامت در بین کشور های منطقه و کشور های جهان و اهمیت موضوع گردشگری سلامت برای دست اندرکاران این نمایشگاه اعلام کرد نمایشگاه بین المللی فارس میزبان هیئتی از کشور عراق  می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده امید بر آن می رود  که با برگزاری جلسات متعدد در ایام نمایشگاه و بازدید های  این عزیزان از نمایشگاه سلامت شیراز، دستاورد های خوبی برای بخش درمان و اقتصاد استان به ارمغان بیاید.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس اعلام داشت نمایشگاه سلامت شیراز در فضایی بالغ بر 5000 مترمربع نمایشگاهی در قالب 50 غرفه با رویکرد سلامت و گردشگری سلامت از امروز به مدت 4 روز میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز