خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز مطرح شد؛

پراکندگی پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۸۹

شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است، گفت: پراکنش پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر بابت تلاش‌های مشهود در سطح شهر، اظهار کرد: در هر گوشه شهر، شهرداری در حال تلاش است.

وی افزود: تحقق بودجه شهرداری شیراز با افزایش قابل‌توجهی که طی دو سال گذشته تاکنون داشته نشان از تلاش جهادی و شبانه‌روزی این مجموعه دارد.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه اثر مطلوب فعالیت‌‌ها در تداوم و استمرار آنهاست، گفت: در زمینه اقدامات عمرانی باید برنامه‌ریزی صحیح، معقول و متعارف انجام شود.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: تعریف پروژه‌ها نیز با امکانات و اعتبارات موجود باشد.

وی همچنین پراکنش پروژه‌ها در کلان‌شهر شیراز را نشانه عدالت در سطح شهر ذکر و عنوان کرد: در سطح ملی نیز تلاش دولت مبنی بر تعریف پروژه متناسب با میزان دارایی است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس در پایان سخنان خود تصریح کرد: کار خوب نزد خداوند ضایع نمی‌شود و این نقطه برتری فرهنگ ما نسبت به تمدن اروپایی است.

همچنین در این جلسه، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار، جمعی معاونین شهردار و دبیر شورای شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز به ارائه گزارشی از وضعیت شهرداری و مجموعه متبوع خود پرداختند.

شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: تحقق بودجه ۴ برابری شهرداری این کلان‌شهر را  نسبت به دوره گذشته یک حرکت بزرگ انقلابی دانست.

سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس را در این دستگاه خدمات‌رسان به فال نیک می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: در ادوار مختلف شورا و شهرداری تلاش‌هایی انجام شده اما یک ویژگی که در دوره ششم شورا وجود داشته این است که تلاش شده تا نگاه همه جانبه‌ای به بخش‌های مختلف ایجاد شود و هم اینکه فعالیت‌ها به صورت گسترده در همه جای شهر اجرایی شوند و همچنین تلاش شده تا رفتارهای شوراییان و مدیریت شهری سیاسی نباشد و مردم را فارغ از گرایش‌های سیاسی به عنوان سرمایه‌های نظام ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین تحقق بودجه ۴ برابری شهرداری شیراز نسبت به دوره گذشته را یک حرکت بزرگ انقلابی  ذکر و عنوان کرد: علاوه بر این بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان نیز بودجه تعریف شده در بخش سرمایه گذاری جذب شده که حرکت بزرگ و ارزشمندی بوده است.در واقع به معنای واقعی شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

 حسینی با تاکید بر این موضوع که تلاش کرده‌ایم  اولویت فرهنگی در مسائل را رعایت کنیم، افزود: اکنون نیز حرکت جهادی ارزشمندی آغاز شده که نیاز به راهنمایی و حمایت نماینده ولی‌فقیه به ویژه در بحث جهاد تبیین داریم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با این اندیشه که شیراز به تراز سومین حرم اهل بیت(ع) برسد، شورا و شهرداری تلاش شبانه‌روزی می‌کند.

پراکندگی پروژه‌ها در شیراز نشانه عدالت در سطح شهر است

پروژه‌های شهری در زمان‌بندی مشخص‌شده به بهره‌برداری می‌رسند

شهردار شیراز  هم با بیان اینکه بیش از دو هزار پروژه در حال اجرا هستند که حتی یکی از آن‌ها نیمه تعطیل هم نیست، گفت: تمامی پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده یا حتی زودتر از زمان موعد به بهره‌برداری می‌رسند.

محمدحسن اسدی ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) روز زن و همچنین چهارمین سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی، از حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس در برنامه‌های مختلف شهرداری شیراز تقدیر و اظهار کرد: سال گذشته تاکنون در برنامه‌های مختلف شهری، شاهد حضور آیت‌الله دژکام هستیم و نماینده ولی‌فقیه در فارس، همواره دغدغه توسعه و پیشرفت استان و تراوش امید میان مردم داشته‌اند.

محمدحسن اسدی که ظرفیت‌های شهرداری شیراز در خدمتگذاری به مردم شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) را برمی‌شمرد، تصریح کرد: امروز شهرداری بیش از دو هزار پروژه دارد که حتی یکی از آن‌ها نیمه تعطیل هم نیست.

وی گفت: امروز پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده یا حتی زودتر از زمان موعد به بهره‌برداری می‌رسند.

شهردار شیراز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری امروز در یک فضای کاملاً متحد و منسجم با دیگر دستگاه‌های اجرایی تعامل دارند.

بنابراین گزارش؛ در این جلسه که سردار لطف‌الله یداللهی رئیس دفتر نهاد نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام شهردار، معاونین شهرداری، شهرداران مناطق یازده‌گانه، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل شهرداری نیز حضور داشتند، سردار یداللهی به بیان بخشی از رشادت‌ها و خاطرات سردار سپهبد شهید سلیمانی همزمان با چهارمین سالگرد این سردار رشید اسلام پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز