خبرگزاری کار ایران

در مراسم نکوداشت پژوهشگران برگزیده استان؛

پژوهشگر شرکت توزیع نیروی برق فارس برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۹۲۶

در مراسم نکوداشت پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس، از پژوهشگران برتر تجلیل بعمل آمد و علیرضا رجبی، کارشناس شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به عنوان پژوهشگر برتر استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه این شرکت برای نهمین سال متوالی در جشنواره هفته پژوهش و فن آوری استان فارس حائز رتبه برتر می شود، گفت: کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچون سال های گذشته پس از بررسی مدارک همکاران فعال در عرصه پژوهش نسبت به ارسال رزومه، مقالات، تالیفات و پژوهش های انجام شده اقدام و براساس داوری کمیته گرامیداشت هفته پژوهش و فن آوری استان فارس، پژوهشگر انتخابی شرکت در لیست پژوهشگران برتر استان قرار گرفت.

حمیدرضا کریمی فرد، پژوهش را از ارکان مهم پیشرفت و توسعه کشور و رشد جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: اهمیت پژوهش تا بدان جاست که نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی، یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: انجام فعالیت های پژوهشی مؤثر به شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در جامعه کمک کرده و با ارائه راهکارهای علمی و هوشمندانه کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد.

این مقام مسئول در ادامه، ارتقاء جایگاه علمی صنعت برق کشور را مرهون تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری دانست، عنوان کرد: یک هفته از نیمه دوم آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است و هر ساله در این هفته برنامه‌های متعدد پژوهشی در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود و پژوهش و فناوری، فرصتی مناسب جهت تمرکز بر روی دستاوردهای نوین تحقیقاتی را فراهم می‌آورد تا همه پژوهشگران ضمن اطلاع از وضعیت موجود، برنامه‌ریزی های آتی را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر و تجلیل از آنها و برگزاری نمایشگاه‌ها وکنفرانس‌ها، ضمن ارتقاء شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالین این عرصه، باعث ایجاد فرصت های تعامل بین صنعت، دانشگاه و شرکت های دانش بنیان می گردد و بسترسازی مستحکمی را برای پیشرفت و توسعه پژوهش های فناورانه و محصول محور فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز