خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس:

هدفمند شدن صنعت گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۰۵

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، سید علی سید نصیری با بیان اینکه فارس، استانی گردشگر پذیر است، گفت: از هر منظر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که بیشترین امکانات گردشگری در فارس وجود دارد.

وی با بیان اینکه حتی کمترین آلودگی کشور هم مربوط به این استان و کلانشهر شیراز است، افزود: فارس و شیراز، یکی از پایه‌های تاریخی ایران است همانطور که از نظر مذهبی هم شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را داردوهمچنین بیشترین بقاع متبرکه در فارس و شیراز وجود دارد و در زمینه شعر و ادب هم شیراز با وجود دو شاعر بزرگ سعدی و حافظ سرآمد است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس ادامه داد: شیراز با داشتن هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، بستر خوبی در زمینه گردشگری ایجاد کرده و از طرفی مردم با فرهنگ آن هم نشان داده‌اند که مهمان‌پذیر و مهمان دوست هستند.

 نصیری افزود: از آنجا که سهامدار عامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و هم سهامدار شرکت گردشگری هستیم، کمک به صنعت گردشگری را از وظایف خود می‌دانیم و برای درآمد پایدار در صنعت گردشگری تلاش می‌کنیم، چرا که صنعت گردشگری از صنعت نفت و دیگر صنایع در دنیا پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: معرفی جاذبه‌ها و هدفمند شدن صنعت گردشگری را در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس خاطرنشان کرد: به سهم خود دین مان را با ایجاد ایده‌های نو و رونق کسب و کار در نمایشگاه گردشگری پارس ادا خواهیم کرد.

نصیری تصریح کرد: یکی دیگر از زمینه‌های گردشگری در شیراز، توریسم درمانی و گردشگری سلامت با وجود بیمارستان‌های مجهز و پزشکان ماهر و حاذق است و از طرفی با توجه به نزدیکی شیراز با برخی از کشورهای همجوار چون عمان و همچنین عراق که کشوری شیعه ای است می توانیم در این زمینه خدمت دهی کنیم که  لازمه معرفی تمامی ظرفیت های حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی در استان برگزاری یک نمایشگاه است که این ظرفیت ها را ارائه و معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز