خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد حفظ آثار فارس خبرداد؛

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ۵۰۰۰ هزار نقطه فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۰۴۹

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ٥ هزار نقطه استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید کوشکی جهرمی یکشنبه ۲۶ شهریور در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم از همسران ایثارگران، تجلیل از زنان فعال ترویج سبک زندگی شهدا و برگزاری جشنواره‌های مردمی است.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ها با جدید ترین روش‌های به روز، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و عنوان کرد: آغاز هفته در 29 شهریور ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری خواهیم داشت، برنامه تلویزیونی، پیش‌بینی روز 8 مهرماه برای حضور اصحاب رسانه در باغ موزه دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده در هفته دفاع است. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: برگزاری ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه در ٥ هزار نقطه استان فارس به همت بسیج و سپاه نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اتاق فکر رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های فاع مقدس خبر داد و گفت: گزارشی از عملکرد رسانه‌ها در پایان هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج رسانه فارس ارائه شود.

کوشکی معتقد است خبرنگاران قوی ترین عنصر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تاکید کرد: اگر جدی فرهنگ ایثار و شهادت جدی گرفته شود رفاه، آسایش تمدن و ...در سطح بالاتری بالاتر معرفی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس  افزود: ۲۸ جنگ مسلم تاکنون دشمن به ما تحمیل کرده و از تمام این جنگ‌ها با همت مردم و تبعیت مردم از امامین انقلاب عبور کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی شهدا، کاری تربیتی است که باید در محیط های فرهنگی تبلیغ شود، عنوان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت است اما ملتی که تابع امام بودند و لذا هر کسی بخواهد در خصوص دفاع مقدس خط کشی سیاسی ایجاد کند به این دفاع ظلم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز