خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت‌های فارس برای رونق والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۲۱

نشست هم اندیشی و بررسى چالش‌ها و فرصت هاى والیبال استان با حضور سرپرست هیأت والیبال استان فارس، روسا و سرپرستان هیأت‌های شهرستان های استان در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست راهکارهای لازم برای پیشرفت و توسعه ورزش والیبال در رده‌های مختلف سنی و رنگکینگ‌های استانی و ملی از مهمترین مباحثی بود که در جمع والیبالی‌های استان به بحث گذاشته شد.

سرپرست هیأت والیبال استان در ابتدا ضمن قدردانی از حضور روسا در این جلسه گفت: تیم جدید هیئت والیبال در این چند ماه فعالیت خود، با چالش‌های فراوانی همراه بوده اما با همدلی و همفکری اعضاء می‌توانیم مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه والیبال و معرفی صحیح این رشته ورزشی به خانواده‌ها و نسل آتی را هموار کنیم.

حسین فرجاد با بیان اینکه طی این مدت کوتاه درصدد برطرف کردن موانع در حوزه والیبال با کمک دانش و تجربه همه جانبه جامعه ورزش بودیم، افزود: تلاش ما بر این است تا با شعار همبستگی و اتحاد گام‌های مثبتی را برداریم و زیر ساخت‌های مناسب، بسترسازی‌های قوی بخصوص در رعایت کامل موازین آیین نامه‌ای و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی برای این ورزش را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به ارتقاء رتبه هیأت والیبال استان در کشور عنوان کرد: یکی از ملاک‌ها در رتبه‌بندی فدراسیون والیبال عملکرد و میزان فعالیت هیأت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

سرپرست هیأت والیبال با اشاره به نظر فدراسیون در خصوص فعالیت ها، اضافه کرد: فعالیت‌های مدنظر فدراسیون ازجمله حضور و برگزاری مسابقات لیگ استان، شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است که در این راه با توجه جدی به ورزش پایه‌ای، تقویت و پرورش مستعدین این رشته ورزشی می‌توانیم سرمایه‌های استان را پیوسته حفظ و گسترش دهیم.

فرجاد در ادامه مطالب عنوان شده و نقطه نظرات روسای هیأت‌ها، اظهار کرد: این نشست برای بررسی وضعیت موجود رشته والیبال برگزار شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم حداقل مسائل مطرح شده را حل و فصل کنیم و با تدوین و اجرای برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت گامی مهم در ورزش داشته باشیم.

وی در پایان گفت: فارس با وجود پتانسیل بالای خود و ظرفیت‌های چشم گیر از جمله جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی می‌تواند نقطه عطفی برای برگزاری رویدادها و مسابقات و گردهمایی‌های ورزشی کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشد که ما در این راه از هر ظرفیتی اعم از استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عرصه ورزش استانی و کشوری بهره خواهیم گرفت.

در ادامه این نشست در خصوص بودجه‌بندی هیأت‌ها، نبود امکانات مورد نیاز و چالش‌های موجود نیز صحبت شد و هرکدام از حاضران با نسبت به ارائه پیشنهادات و راه کارهای خود در رابطه با نوع فعالیت هیات والیبال به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز