خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تصویب سند راهبردی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۹۸

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با بیان این که تثبیت هویت و ارتقای جایگاه علمی از اولویت‌های مهم این دانشگاه است اظهار داشت: با تلاش مستمر هئیت امنا، دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حال حاضر در زمینه‌های مختلف به صورت مستقل اداره می‌شود واین امر در سطح استان فارس تنها شامل دانشگاه‌های کازرون، فسا وجهرم است.

به گزارش ایلنا، غریب فاضل نیا رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با تاکید برنقش مراکز دانشگاهی در توسعه شهرستان گفت :آماده بهره گیری  از تمام ظرفیتهای علمی وپژوهشی دانشگاه سلمان فارسی به منظور رفع مسائل ومعضلات شهرستان هستیم البته این امر مستلزم تعامل دیگر دستگاه های اجرائی خواهد بود.

فاضل نیا با اشاره به راه اندازی بنیاد حامیان ورونمایی از تارنمای این بنیاد در جهت مشارکت هرچه بیشتر مردم کازرون در ارتقای دانشگاه سلمان فارسی تصریح کرد: هئیت امنای بنیاد حامیان دانشگاه سلمان فارسی متشکل از افراد حقیق وحقوقی وبرپایه اساس نامه تشکیل شده وپذیرای  حضور وحمایت‌های مادی ومعنوی همه مردم شهرستان وعلاقمندان به توسعه مراکز علمی است.

وی استفاده ازظرفیت چهره های علمی کازرون که در دیگر مراکز دانشگاهی حضور دارند را موثر برشمرد واظهارداشت: برگزاری نشست‌های علمی و هم اندیشی با صاحب نظران و اعضای هیت علمی دیگر دانشگاه‌ها دستاوردهای مهمی را حاصل کرده است که  از بارزترین آن‌ها می‌توان به اهدای بیش از 3000 جلد کتاب و منبع دانشگاهی واحداث یک مرکز خوابگاهی درپردیس دانشگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون از تصویب برنامه راهبردی این دانشگاه خبرداد وتصریح کرد:پس از گذشت پنج سال از آخرین  سند راهبردی دانشگاه سلمان  که به عنوان چشم انداز و محور توسعه دانشگاه  محسوب می‌شود در سال جاری موفق به تصویب سند راهبردی جدید توسط هئیت امنا دانشگاه شدیم.

فاضل نیا با بیان این که تصویب سند راهبردی باعث تحکیم جایگاه علمی دانشگاه واستقلال را به دنبال دارد افزود: در سند راهبردی سه دانشکده علوم انسانی ،علوم وفناوریهای نوین وفنی ومهندسی با بیش ازپانزده رشته زیرمجموعه مصوب شده است.

وی از آمادگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون دربرگزاری همایشهای  کشوری و منطقه‌ای خبرداد و اظهار داشت: توسط هئیت علمی دانشگاه سلمان  فارسی طرح‌هایی جهت برگزاری جشنواره‌های ملی سبک مدیریتی در سلوک حضرت سلمان فارسی، برگزاری سلسه نشست‌های فرهنگی سعدی شناسی و دایر کردن حوزه اسلامی دانشگاهیان به وزارت علوم ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز