خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

فرمانداران نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۹۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند در هیچ عرصه‌ای نفوذ پیدا کنند.

 به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری سپیدان، ضمن تاکید بر لزوم استفاده و به کارگیری تمام امکانات برای پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای مردم گفت: در این زمینه امروز لازم است که نهضت پیگیری امور و کارهای مردم را راه اندازی کنیم و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

وی ادامه داد: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهد بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

معاون استاندار فارس بیان کرد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت ها و استعدادهای موجود در حوزه های مختلف امکان پذیر نیست.

قزل سفلی اظهار کرد: باید تمام فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط قوت‌ها و ضعف‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا مدیران در دوره مدیریتی خودشان هر چند کوتاه نیز باشد بتوانند اثرگذاری خوبی داشته باشند.

وی بر لزوم استفاده از نیروهای کارآمد و متعهد در سطوح مختلف مدیریتی تاکید کرد و افزود: مسئولان باید در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت، توان و خلاقیت آنها استفاده کنند.

معاون استاندار فارس گفت: ما مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم وظیفه داریم که خودمان را به آنها نزدیک تر کنیم و مسائل و مشکلات آنها را تا رسیدن به نتیجه با جدیت رصد کنیم.

قزل سفلی بیان کرد: امروز ضرورت دارد که در جهت تقویت همدلی و اتحاد در جامعه، از نظرات، پیشنهادات و ظرفیت مرد و اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشجویان و استادان دانشگاه در جهت رفع مشکلات و پیشبرد امور استفاده کنیم.

در این آیین علیرضا سامری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان معرفی و از زحمات محمد رضایی که هفته گذشته با حکم استاندار فارس به عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز