خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه گیلان:

از ظرفیت های شورای صنفی دانشجویی استفاده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۵۷

انتظار ما بر این است که این شورا بتواند مسائل و مشکلات دانشجویان را به مدیران دانشگاه منتقل و سپس نظارت و پیگیری نماید.

احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان عصر امروز در نشستی با اعضای شورای صنفی رفاهی جدید دانشگاه گیلان گفت: شورای صنفی رفاهی دانشجویی پل ارتباطی بین دانشجویان و مدیران دانشگاه است و مدیریت جدید دانشگاه از خلاقیت ها، ایده ها و ظرفیت های این شورا استفاده خواهد کرد.


به گزارش ایلنا از رشت، احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در این نشست ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای صنفی دانشجویان، تجربه فعالیت در این شورا را تجربه ای گرانبها خواند و اظهار داشت: تعامل این شورا با مدیران دانشگاه می تواند منتج به ارائه خدمات بهتر به دانشجویان شود.


رئیس دانشگاه گیلان ضمن تقدیر از مشارکت خوب دانشجویان در انتخابات شورای صنفی، تنوع دانشکده ای منتخبین این شورا را فرصتی مناسب جهت انتقال خواسته های دانشجویان دانست و گفت: انتظار ما بر این است که این شورا بتواند مسائل و مشکلات دانشجویان را به مدیران دانشگاه منتقل و سپس نظارت و پیگیری کند.


دکتر رضی سامانه ارتباط با رئیس دانشگاه را همواره آماده دریافت نظرات، دیگاه ها و پیشنهادات تمامی دانشگاهیان دانست و ابراز داشت: تلاش ما بر این است که بتوانیم در جهت تحقق کیفی سازی امور آموزشی و پژوهشی گام برداریم و ضابطه گرائی و عمل در چارچوب قوانین ملاک کار ما باشد.


دبیر شورای صنفی رفاهی دانشجویان نیز در این نشست، به نمایندگی از اعضای شورا به بیان دیدگاه ها و نظرات دانشجویان در حوزه های مختلف پرداخت و با توجه به شکل گیری مجدد شورای صنفی دانشجویی خواهان حمایت همه جانبه مدیران دانشگاه از این شورا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز