خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس خبرداد؛

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی فارس ویژه بهمن ماه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۴۵

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس گفت: تکمیل ظرفیت پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف این دانشگاه، آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حبیب دانش منش در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه مهر امسال بیش از ۳۰۰۰ دانشجوی جدید در علمی کاربردی فارس پذیرش شده‌اند، افزود: ثبت نام ۱۵۱ رشته در مقطع کاردانی و ۱۱۳ رشته در کارشناسی ناپیوسته ویژه تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

دانش‌منش با اشاره به سابقه ۳۱ ساله دانشگاه علمی کاربردی، این دانشگاه را از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: کسانی که این دانشگاه را ۳۱ سال قبل پایه گذاری کردند، نیاز‌های امروز جامعه را در نظر گرفته بودند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس، ایجاد شغل همراه با مهارت در افراد را از اهداف این دانشگاه ذکر کرد و گفت: عناوین آموزشی در این دانشگاه، بر اساس نیاز روز است.

دانش منش با بیان اینکه اگرچه با شیوع خاطر کرونا بسیاری از مشاغل از بین رفت، اما مشاغل زیادی هم ایجاد شد، اظهارداشت: در مهرماه امسال ۳۶ رشته جدید ایجاد شد که امیدواریم پس از اتمام دوره تحصیلی دانشجویان پذیرش شده، شاهد ورود افراد ماهر به جامعه باشیم.

وی گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت هم برای برخی رشته‌ها پیش‌بینی شده و تمام فعالیت‌ها در کنار صنعت شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس با بیان اینکه این مرکز آموزش‌عالی در دل صنعت فعالیت دارد، هدف این دانشگاه را ترویج مهارت و مهارت محوری در جامعه دانست و به تشریح اقدامات یکسال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز