خبرگزاری کار ایران

اعلام مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره سرود رضوی کانون های مساجد روستایی

کد خبر : ۱۲۰۸۳۰

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود رضوی کانون‌های مساجد روستایی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار برای کانون های مساجد روستایی استان ۳۰ آبان ماه است.

ایلنا: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود رضوی کانونهای مساجد روستایی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار برای کانون‌های مساجد روستایی استان ۳۰ آبان ماه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیرازبه نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی اظهار داشت: دومین جشنواره سرود رضوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی توسط دبیرخانه دائمی جشنواره بزرگ جوانان مساجد با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با هدف ترویج فرهنگ ناب رضوی و شناسایی و تقویت استعدادهای هنری جوانان مسجدی روستایی برگزار می‌شود.

وی معرفی ظرفیت‌های بسیار ارزشمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره ویژه برادران در دو رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و ۱۴ سال به بالا برگزار می‌شود و حداکثر سن شرکت‌کنندگان ۳۲ سال است ضمن اینکه تمام شرکت‌کنندگان در جشنواره باید ساکن روستا باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر گروه می‌تواند دو اثر را با موضوعات حضرت امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) و در بخش ویژه نیز یک اثر با موضوع پیامبر اعظم(ص) ارسال کند.

نیازی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه جاری است، گفت: کانون‌های مساجد روستایی در هر نقطه از استان فارس می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده و با کیفیت مناسب به همراه متن سرود به دبیرخانه جشنواره واقع در شیراز، کوی زهرا، تقاطع ایثار، مجتمع فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس ارسال کند.

وی تکمیل فرم ثبت اطلاعات گروه سرود در سایت دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد به نشانی www. javananemasajed. ir را نیز یکی از شرایط شرکت در جشنواره عنوان و تصریح کرد: پس از داوری آثار برتر انتخاب و به استان میزبان معرفی و جشنواره در مرحله کشوری ۲۷ تا ۲۹ دی ماه امسال در روستای کردر شهرستان میناب هرمزگان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز