خبرگزاری کار ایران

عضوهیات علمی دانشگاه هنر تهران در بازدید از سایپا:

کارکنان سایپا، ثروت و سرمایه این شرکت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۹۲

ظرفیت های فراوانی در حوزه خودروسازی وجود دارد و سایپا نیز توانسته در زمینه های کمی و کیفی، سطح فعالیت های خود را ارتقا بخشد.

ایلنا: عضو هیات علمی و مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران در حاشیه بازدید هیات دانشگاهی دانشگاه هنر تهران از سایپا گفت: ظرفیت های فراوانی در حوزه خودروسازی وجود دارد و سایپا نیز توانسته در زمینه های کمی و کیفی، سطح فعالیت های خود را ارتقا بخشد.

به گزارش ایلنا، مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی و مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران با اشاره به ارتقا کیفی و کمی فعالیت های سایپا گفت: خطوط تولید سایپا برخوردار از درجه بندی های بالای کیفی است و در برهه کنونی با توجه به آمدن رقبای خارجی به بازار ایران، صنعت خودرو کشور نیز در حال رقابت جدی است و شرکت های خودروسازی ایران باید خود را با شرایط جدید وفق دهند.

فلاح در خصوص انتقادات موجود بر ضد صنعت خودرو افزود: این مساله مانند لیوانی می ماند که ما ترجیح می دهیم نیمه خالی آن را ببینیم. چون در عین حالی که در هر مجموعه تولیدی همواره ضعف ها و نواقصی وجود دارد اما به نظر می رسد توسعه خوبی صورت گرفته است و مزیت هایی همچون مجموعه عظیم اشتغال به وسعت و قدرت این صنعت افزوده است.

وی افزود: سایپا می تواند با پیاده سازی الگویی با نام " بهبود مستمر" که در شرکت تویوتا انجام شده است از نواقص موجود خود تا حد زیادی بکاهد و به سمت تعالی و توسعه هر چه بیشتر قدم بردارد و می تواند در بازه های میان مدت و بلند مدت به نقاط رفیع صنعتی دست پیدا کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه کارکنان سایپا سرمایه بزرگ و ثروت این شرکت هستند گفت: کارکنان شرکت سایپا از نظر سطح کیفی فعالیت ها به خوبی به دانش روز مجهز هستند و از قابلیت های بسیار بالایی برخوردارند.

فلاح افزود: صنعت خودروسازی کشور در صورت ارتقا سطح همکاری با مراکز و مجامع علمی و پژوهشی می تواند کیفیت و تنوع فعالیت های خود را در سطحی بسیار گسترده ارتقا دهد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: که دانشگاه هنر تهران هم تمایل دارد در حوزه های مختلف از جمله سمینارهای تخصصی، کارگاه های تخصصی و پروژه های مشترک همکاری و مشارکت داشته باشد.

   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز