خبرگزاری کار ایران

ریزش ۲۰۷ واحدی شاخص در ساعات اولیه ؛

بورس قرمز پوش شد

شاخص بازار اول بورس اوراق بهادار با ۱۸۸ واحد افت به ۴۷ هزار و ۸۹۳ و شاخص بازار دوم با ۳۰۵ واحد افت به ۱۲۷ هزار و ۶۲ واحد رسید.

ایلنا- در جریان معاملات امروز تعداد ۲۶۱ هزار و ۷۱۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴۶۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال در ۱۱ هزار و ۸۱۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش ایلنا، علاوه بر این در جریان معاملات تالار بورس شاخص کل علی رغم روند مثبت خود در سه روز اخیر امروز با ۲۰۷ واحد افت رو به رو شد و به کانال ۶۴ هزار و ۹۱۲ واحدی رسید. علت این افت را شاید بتوان در بازگشایی مجدد نماد پالایشی‌ها جستجو کرد.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با کاهش ۹۷ واحدی به ۲۸ هزار و ۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با کاهش ۱۷ واحدی به ۹ هزار و ۸۳۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با کاهش ۱۷ واحدی به ۹ هزار و ۱۲ واحد و شاخص آزاد شناور با ۳۲۸ واحد کاهش به ۷۴ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس اوراق بهادار با ۱۸۸ واحد افت به ۴۷ هزار و ۸۹۳ و شاخص بازار دوم با ۳۰۵ واحد افت به ۱۲۷ هزار و ۶۲ واحد رسید.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل بانک صادرات ایران، زامیاد، صنایع آذرآب، س. نفت و گاز پتروشیمی تأمین، ‌ سایپا، ایران خودرو، سرمایه گذاری صنعت نفت و بانک ملت بوده است.

نمادوسینا بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای وبملت، پارسان، فشن، وبصادر، تاپیکو، وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر روند معاملات امروز داشتند.

در معاملات بازار فرابورس با دامه روند مثبت خود امروز با ۳ واحد کاهش به ۷۱۷ رسید.

در جریان معاملات فرابورس تعداد ۳۴ هزار و ۱۹۹ سهم به ارزش ۳۵۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال در ۱۳ هزار و ۸۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نمادهای پربیننده معاملات بازار فرابورس شامل گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، مواد اولیه دارویی البرز بالک، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، شرکت بهمن لیزینگ و بانک حکمت ایرانیان است.

نماد جم و می‌دکو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شرانل، مارون، شپاس، وگردش، دی بیشترین تاثیر منفی را بر روند معاملات داشتند.

کد خبر : ۲۶۰۹۸۹