خبرگزاری کار ایران

محمد آزاد:

بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی آهن فروش تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۹۰

هر چند صادرات فولاد و میلگرد آزاد شده اما باید اول فکری به حال تولیدکنندگان کرد، زمانی که بازار در رکود است و هیچ فروشی نمی شود و تولیدکنندگان ناچارند کار خود را رها کنند؛ تولید کاهش می یابد و کارگران نیز بیکار می‌شوند.

رییس اتحادیه آهن فروشان مدعی شد: بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی آهن فروش از سال گذشته تاکنون تعطیل شده اند.

محمد آزاد، رییس اتحادیه آهن فروشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بیش از یک سال است که بازار آهن در رکود است در حال حاضر هم که در ماه رمضان هستیم هیچ خرید و فروشی صورت نمی گیرد.

وی افزود: مشکلات ما در خصوص مالیات بر ارزش افزوده همچنان باقی است و حل نشده و سازمان مالیات به قول و قرار هایی که داده بود عمل نکرده است.

رییس اتحادیه آهن فروشان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی آهن فروش از سال گذشته تاکنون تعطیل شده اند و صنف آهن فروش در صورتی که در این وضعیت باقی بماند متلاشی خواهد شد.

وی با اشاره به صادرات افزود: هر چند صادرات فولاد و میلگرد ازاد شده اما باید اول فکری به حال تولیدکنندگان کرد، زمانی که بازار در رکود است و هیچ فروشی نمی شود و تولیدکنندگان ناچارند کار خود را رها کنند و در نتیجه تولید کاهش می یابد و کارگران نیز بیکار می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز