خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه پیراهن دوزان در گفتگو با ایلنا:

نرخ پیراهن از ۴۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان / افزایش ۲۰ درصدی نرخ پیراهن

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۸۸

مسئولین در مورد برخورد با قاچاق البسه و پیراهن به کشور موفق نبودند.

رییس اتحادیه پیراهن دوزان تهران گفت: نرخ پیراهن بسته به نوع پارچه و دوخت از ۴۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

جواد درودیان، رییس اتحادیه پیراهن دوزان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت بد تولیدکنندگان اظهار داشت: این روزها حال تولید خوب نیست و اوضاع بدتر هم شده و امید تولیدکنندگان به برپایی نمایشگاهها است تا بتوانند تولیدات خود را مایه به مایه به فروش برسانند زیرا با وضعیت کنونی هیچ کس به فکر سود نیست و تنها می خواهند تولیدات خود را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین در مورد برخورد با قاچاق البسه و پیراهن به کشور موفق نبودند، گفت: هر نوع پیراهن با هر نوع برندی و قیمتی در بازار یافت می شود.

درودیان با بیان این که نرخ پیراهن نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است، گفت: هر چند نرخ ها رشد داشته اما تولیدکنندگان ما پیراهن ها را از ۴۰ تا ۵۰ درصد زیر قیمت در نمایشگاهها عرضه می کنند.

وی با اشاره به نرخ انواع مختلف پیراهن افزود: قیمت ها از ۴۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است البته پیراهن های گران قیمت اغلب سفارشی و برای قشر خاصی است و پارچه آنها از کشورهایی نظیر ایتالیا به صورت نمونه وارد می شود و در ساختمان های مسکونی به صورت مخفیانه دوخته می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز