خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون کشاورزی به ایلنا خبرداد:

پیگیری قانون انتزاع وظایف از سوی نمایندگان مجلس / ساختمان شیشه‌ای به وزارتخانه برمی گردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۶

اعطای اختیارات و وظایف وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اشتباه و بر خلاف قانون بوده که دولت قبل در این زمینه تعلل کرده بود / هفته گذشته ۱۵۴نماینده مجلس با جمع آوری امضا خواستار اجرای سریع قانون انتزاع وظایف شدند.

بازگشت ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و قانون انتزاع وظایف باید هرچه سریع‌تر اجرا شوند.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازگشت ساختمان شیشه‌ای به مجموعه وزارت جهاد کشاورزی گفت: ساختمان مذکور به اشتباه از سوی دولت قبلی به قوه قضائیه واگذار شده، لذا دولت موظف است این ساختمان را به وزارتخانه بازگرداند.

این عضو کمیسیون کشاورزی افزود: در حال حاضر دولت در حال پیگیری برای بازگرداندن این ساختمان به وزارت جهاد کشاورزی است تا این مجموعه که سمبل کشاورزی کشور است بصورت منسجم تری به ارایه خدمات بپردازد، چراکه پراکنده بودن بخش‌های این وزارتخانه موجب سردرگمی کشاورزان و مراجعین خواهد شد.

نیازآذری در خصوص قانون انتزاع نیز اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی باید تمامی وظایف مربوط به حوزه خود یعنی واردات، صادرات، تنظیم بازار و قیمت گذاری را انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر بازگرداندن اختیارات مربوط به حوزه کشاورزی به این مجموعه تصریح کرد: اعطای اختیارات و وظایف وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اشتباه و بر خلاف قانون بوده که دولت قبل در این زمینه تعلل کرده بود.

عضو کمیسیون کشاورزی با بیان تاکید بر اینکه دولت باید وظایف و اختیارات هر مجموعه‌ای را به وزارتخانه مربوط به خودش محول کند، خاطرنشان کرد: هفته گذشته ۱۵۴نماینده مجلس با جمع آوری امضا خواستار اجرای سریع قانون انتزاع وظایف شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز