خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایلنا:

بسته خروج از رکود نیازمند عزم ملی است / اگر بسته تورمی هم داشته باشد، درصد آن اندک است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۶۹

در بسته خروج از رکود کلیه مسائل و چالش های اقتصادی در نظر گرفته شده است و سیاست گذاری تئوری پشت آن بر اساس موضوعات مستحکم اقتصادی است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: بسته خروج از رکود تکیه بر تولید صادراتی و تحریک تقاضا در خارج از مرزهای کشور دارد.

مجید رضا حریری، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در بسته خروج از رکود کلیه مسائل و چالش های اقتصادی در نظر گرفته شده است و سیاست گذاری تئوری پشت آن بر اساس موضوعات مستحکم اقتصادی است.

وی افزود: این بسته با تکیه بر تولید صادرات محور و تحریک تقاضا در خارج از مرزهای کشور تدوین شده است.

این عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه درصد قابل توجهی از این بسته عملیاتی شده است گفت: از ۱۷۳ بند عنوان شده در بسته خروج از رکود بسیاری از آن عملیاتی شده است البته ضرورت عزمی ملی برای اجرای کامل آن حس می شود.

حریری با بیان اینکه خروج از رکود آغاز شده است گفت: معرفی ابزارهای جدید از طریق این بسته از راهکارهای ایجاد رونق در بازار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اجرای این بسته اثرات تورمی در پی خواهد داشت گفت: در صورتی که تورمی هم باشد میزان آن بسیار اندک خواهد بود، به این دلیل که در راستای بسته قرار نیست، نقدینگی تزریق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز