خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌‌‌‌و‌گو با ایلنا:

تا پایان مدت ریاستم در فدراسیون هر دو سمت را خواهم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۲۸

برای شرکت در انتخابات دوره بعدی ریاست فدراسیون باید ببینیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود / زمانی که آقای دنیامالی کاندیدا شدند، بحثدو شغله بودن به وی تذکر داده شد اما در زمان کاندیدا شدنم به من تذکری داده نشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: حضور همزمان من در فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر از نظر قانونی مشکلی ندارد و تا پایان مدت ریاستم در فدراسیون در هر دو سمت خواهم ماند.

حسین رضازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد حضور همزمان خود در ریاست فدراسیون وزنه‌برداری و عضویت در شورای شهر تهران گفت: ریاست من در فدراسیون اسفندماه سال جاری تمام می‌شود و تا آن زمان حضورم در فدراسیون و شورای شهر از نظر قانونی مشکلی ندارد، اما برای شرکت در انتخابات دوره بعدی ریاست فدراسیون باید ببینیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: براساس نامه سازمان بازرسی گفته شده که این وضعیت مصداق دوشغله بودن است اما ما در حال صحبت و بررسی هستیم تا این مشکل حل شود.

این عضو شورای شهر در مورد دیگر اعضای شورا که در فدراسیون‌های ورزشی سمت داشته و پس از عضویت در شورا مجبور به استعفا شدند، گفت: زمانی که آقای دنیامالی کاندیدا شدند، بحثدو شغله بودن به وی تذکر داده شد اما در زمان کاندیدا شدنم به من تذکری داده نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز