خبرگزاری کار ایران

انتقاد چمران از «از خود متشکران» در دولت و شورا

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۱۱

«این یک مساله طبیعی است که باید آمار بهتر باشد. به عنوان مثال، اتومبیلی که امروز سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت دارد، در گذشته سرعتی معادل ۲۰ داشته ولی ما نمی‌توانیم او را تقبیح کنیم.»

مهدی چمران در نخستین مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استان‌ها با انتقاد از کسانی که «خود متشکر» می‌خواند، گفت:: هر کسی که بر سر کار می‌آید فکر می‌کند بهترین است و سعی می‌کند به انتقاد دوران گذشته بپردازد، یا اینکه بگوید فلان کار برای اولین بار انجام شده است.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای عالی استان‌ها در نخستین مجمع نمایندگان ادوار شورای عالی استان‌ها که صبح پنج شنبه برگزار شد، با ابراز تاسف از «انتقاد از دوران گذشته در همه ارگان‌ها و نهاد‌ها و همچنین شورا‌ها»، اظهار داشت: درست نیست که گذشته‌ها را فراموش کنیم، در شورا‌ها هم می‌گوئیم که مثلا این دوره مثل گذشته نیست و این کار تا بحال سابقه نداشته و ما اینگونه نظارت می‌کنیم و… این رفتار نشان دهنده از خود متشکر بودن فرد است. باید بدانیم که شوراهای امروز، براساس کار و زحمت شورای قبلی بوده و امروز بر پایه آن حرکت‌ها شوراهای استوار شدند و کار می‌کنند.

چمران با تاکید بر اینکه «این رفتار در دولت‌ها هم وجود دارد»، گفت: این یک مساله طبیعی است که باید آمار بهتر باشد. به عنوان مثال، اتومبیلی که امروز سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت دارد، در گذشته سرعتی معادل ۲۰ داشته ولی ما نمی‌توانیم او را تقبیح کنیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورا‌ها باید از تجربه و آگاهی گذشتگان به درستی استفاده کنند، اظهار داشت: حق قدیمی‌تر‌ها را نشناختن کار خوبی نیست و شناختنش کار ارزشمندی است. نگذارند انقطاع بین دوره‌ها بوجود بیاید بلکه باید مسلسل‌وار تجربیاتمان را به کار ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز