خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌های شهروندی:

برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری / تخریب مبلمان شهری از مشکلات جدی این ایام است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۰۰

اداره کل آموزشهای شهروندی ویژه نامه‌ای با موضوع چهارشنبه سوری منتشر کرده است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم در خصوص این ایام را در قالب روزنامه دیواری تولید کرده و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس توزیع شده است.

ایلنا: مدیرکل آموزش‌های شهروندی با بیان اینکه برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری انجام شده است، گفت: تخریب مبلمان شهری از مشکلات جدی این ایام است.

به گزارش ایلنا، " ابوالفضل رفیع " مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران گفت: گروه هدف ما برای چهارشنبه سوری کودکان و نوجوانان هستند زیرا بیشتر مورد آسیب واقع می‌شوند.

رفیع افزود: اداره کل آموزشهای شهروندی ویژه نامه‌ای با موضوع چهارشنبه سوری منتشر کرده است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم در خصوص این ایام را در قالب روزنامه دیواری تولید کرده و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس توزیع شده است.

مدیرکل آموزشهای شهروندی در ادامه تصریح کرد: همچنین با همکاری مناطق ۲۲ گانه شهرداری برشور‌ها و کتابچه‌هایی با موضوع چهارشنبه سوری تهیه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این مقام شهری در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران سالیانه ۲۰ میلیارد تومان مساعده مالی به آموزش و پرورش دارد، افزود: ۳ / ۱ از این کمک‌ها صرف فعالیت‌های عمرانی، ۳ / ۱ صرف تجهیزات مدارس و ۳ / ۱ صرف فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی می‌شود.

رفیع در ادامه به تاثیرنصب بیلیورد‌ها و تابلو‌ها با موضوع چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: نصب بیلیوردهای شهری بویژه در ایام نزدیک به این مناسبت تاثیر بیشتری دارد.

وی یکی از مشکلات جدی شهر در این ایام را تخریب مبلمان شهری دانست و گفت: در این ایام علاوه بر کارهای آموزشی برای پیشگیری از خطرات ناشی از این ایام، کارهای تربیتی نیز باید انجام شود زیرا برخی ازافراد دارای رفتارهای وندلایتی «تخریب» می‌باشند که در چنین مناسبت‌هایی این رفتار‌ها تشدید می‌شود و به شهر بویژه مبلمان شهری آسیب می‌رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز