خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در ایستگاه‌های متروی پایتخت؛

اجرای سیستم درهای حائل بین سکو‌ها و قطارهای مترو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۹۲

در این سیستم صرفاً پس از توقف کامل قطار‌ها، درب سکو‌ها به موازات درب واگن‌ها باز می‌شود و مسافران می‌توانند از این طریق از واگن‌ها سوار و پیاده شوند.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای سیستم درهای حائل بین سکو‌ها و قطارهای مترو موسوم به سیستم PSD برای نخستین بار در متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، " سید جعفر تشکری هاشمی " افزود: به دستور شهردار محترم تهران و تاکید ایشان بر انجام اقداماتی به جهت حفظ آرامش و تامین ایمنی مسافران، نظم و انضباط قطارهای مترو و بهره‌وری بیشتر از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی واگن‌های مترو، این سیستم در ایستگاه‌های متروی تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای مطالعاتی این پروژه که از مدت‌ها پیش آغاز شده و با توجه به دستور جناب آقای دکتر قالیباف به زودی نسبت به اجرای آن در ایستگاه‌های مترو اقدام می‌شود، اعلام کرد: در این سیستم صرفاً پس از توقف کامل قطار‌ها، درب سکو‌ها به موازات درب واگن‌ها باز می‌شود و مسافران می‌توانند از این طریق از واگن‌ها سوار و پیاده شوند.

معاون شهردار تهران در پایان با بیان اینکه علاوه بر توسعه کمی مترو، توسعه کیفی این وسیله نیز مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال روزافزون شهروندان از مترو، علاوه بر گسترش خطوط و ایستگاه‌های مترو، ارتقای امکانات و تسهیلات موجود در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز