خبرگزاری کار ایران

معبر شهید اردستانی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۵۴۹

پس از گذشت ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه عوامل شهرداری منطقه ۲۲ و پلیس راهور، عملیات جمع‌آوری گل و لای و بازگشایی بخشی از اتوبان شهید خرازی حد فاصل معبر شهید اردستانی و بلوار پژوهش انجام و معبر مذکور بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر؛ به علت  باران شدید شب گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه ۲۲ و ورود بخشی از گل و لای حاصل از ریزش کوه به اتوبان شهید خرازی، این مسیر مسدود شده بود که با تلاش عوامل خدمات شهری منطقه این معبر بازگشایی شد.

 

محمدحسن فصیح، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲  که از دقایق ابتدایی در محل وقوع حادثه مستقر شده در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در این باره اظهار کرد: با تلاش عوامل شهرداری منطقه ۲۲‌ و از ساعت ۲ بامداد روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه بخشی از گل و لای محور اتوبان خرازی واقع در این منطقه با چندین دستگاه بلدوزر و کامیون جمع آوری شد و با تلاش‌های بی وقفه یکصد نفر از عوامل خدمات شهری منطقه، معبر شهید اردستانی و پژوهش بازگشایی شد.

وی در ادامه افزود: حجم زیادی از گل و لای حاصل از ریزش کوه وارد معبر اصلی بزرگراه شهید خرازی شده بود که این حجم از گل و لای با بکارگیری ۵ دستگاه کامیون و ده‍ها نیروی انسانی جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز