خبرگزاری کار ایران

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران خبر داد؛

بررسی تعیین دریافت عوارض اشغال معابر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۸

نحوه اخذ عوارض اشغال معابر از مباحثمغفول مانده در سیستم اداری شهرداری است که در ابتدا، بایستی برای رفع مشکل اشغال معابر، فرهنگ سازی کرد و در مراحل بعد نحوه دریافت عوارض را مشخص کرد.

ایلنا: مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از بررسی تعیین دریافت عوارض اشغال معابر خبر داد و بر لزوم تدوین و ارایه مجموعه‌ای منسجم در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، " کریمیان اقبال " با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت این موضوع آنچه که هم اکنون مورد اهمیت قرار دارد تدوین و ارایه مجموعه‌ای منسجم در این زمینه است که باید موارد مربوط به آن بررسی شود.

وی تصریح کرد: نحوه اخذ عوارض اشغال معابر از مباحثمغفول مانده در سیستم اداری شهرداری است که در ابتدا، بایستی برای رفع مشکل اشغال معابر، فرهنگ سازی کرد و در مراحل بعد نحوه دریافت عوارض را مشخص کرد.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به جلسات برگزار شده در این زمینه اظهار کرد: در این جلسات مستندات سال‌های گذشته بررسی شده و لزوم لحاظ محور‌های شاخص و شریان‌های مهم و تطبیق طرح تفصیلی با شبکه معابر به عنوان اولویت‌های طرح، ارزیابی شده است.

کریمیان اقبال با بیان اینکه این کار نوعی اقدام فرهنگی است افزود: تشویق شهروندانی که در این خصوص به نحو مطلوب عمل می‌کنند باعثبازخورد خوب در سطح شهر خواهد شد و به همین دلیل تفکیک دو موضوع احترام به حقوق شهروندی و به کار بردن لفظ جریمه از بابت نقض این حقوق(عوارض اشغال معابر) مسئله مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز