خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در مراسم افتتاح پل صدر:

به هیچ عنوان موافق دریافت عوارض شهری از مردم نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۰

در پل صدر ۵۱ دوربین نصب شده است که از این تعداد ۱۵ دوربین نظارتی، ۱۵ دوربین برای کنترل سرعت، ۵ دوربین برای کنترل خط اضطرار و مابقی نیز برای سایر امور ترافیکی تعبیه شده است.

ایلنا: سردار رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: به هیچ عنوان موافق دریافت عوارض از معابر شهری نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه افتتاح پل صدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان موافق دریافت و پرداخت عوارض از معابر شهری نیستیم تصریح کرد: پرداخت عوارض در پروژه صدر به هیچ عنوان انجام نمی‌شود زیرا مشکل و حوادثترافیکی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه سرعت روی پل صدر ۶۰ کیلومتر در ساعت و در تراز منفی صفر صدر ۸۰ کیلومتر خواهد بود گفت: عبور کامیون، اتوبوس، دوچرخه و موتورسیکلت از پل صدر ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه سیستم‌های نظارتی در پل صدر همزمان با افتتاح آن فعال خواهد شد افزود: در پل صدر ۵۱ دوربین نصب شده است که از این تعداد ۱۵ دوربین نظارتی، ۱۵ دوربین برای کنترل سرعت، ۵ دوربین برای کنترل خط اضطرار و مابقی نیز برای سایر امور ترافیکی تعبیه شده است.

وی همچنین اظهار کرد: با افتتاح پل صدر ۳۰ درصد از ترافیک محدوده صدر از جمله بزرگراه‌های همت، بابایی، رسالت کاهش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز