خبرگزاری کار ایران

توزیع مخازن آبی رنگ به هیات مذهبی شرق تهران

کد خبر : ۱۱۹۷۱۱

به همت اداره بازیافت و با هماهنگی و برنامه های زمانبندی شده خودروهای مخصوص جمع آوری در مساجد و هیئت‌های سطح منطقه نیز حضور دارند تا ضمن جمع آوری بهینه پسماندهای خشک ارزشمند رضایت شهروندان منطقه را نیز تامین کنند.

ایلنا: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۸ از توزیع مخازن آبی رنگ در بین مساجد و تکایاهای بزرگ تا پایان ماه محرم، در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، " حمیدرضا فرخی " با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال و نیاز مساجد و هیئتها به مخازن آبی و کیسه های آبی رنگ مخصوص پسماندهای خشک، امسال نیز این طرح در حال اجراست که با توجه به افزایش حجم ظروف یکبار مصرف در این ایام استفاده از مخازن بازیافت می تواند گام موثری در اجرای این طرح باشد.

وی گفت: به همت اداره بازیافت و با هماهنگی و برنامه های زمانبندی شده خودروهای مخصوص جمع آوری در مساجد و هیئت‌های سطح منطقه نیز حضور دارند تا ضمن جمع آوری بهینه پسماندهای خشک ارزشمند رضایت شهروندان منطقه را نیز تامین کنند.

فرخی گفت: توزیع مخازن آبی رنگ در بین مساجد و هیئت‌های مذهبی، تا آخر ماه محرم ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور آشنایی بیشتر شهروندان و متولیان مساجد و هیئتها با مفهوم بازیافت، آموزشگران به آموزش تفکیک صحیح پسماندهای خشک در این ایام اقدام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز