خبرگزاری کار ایران

با ۱۷ رأی اعضای شورا انجام شد؛

تصویب یک فوریت طرح تعیین سیاست‌های بودجه شهرداری تهران در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۶

اگر با همین روند بخواهیم پیش برویم بودجه سال ۹۳ شهرداری تا پایان سال جاری به تصویب و تأیید شورا نمی‌رسد از این رو بهتر است این سیاست‌ها تدوین و تصویب شود.

ایلنا: یک فوریت طرح تعیین سیاست‌های بودجه شهرداری تهران در سال ۹۳ بررسی شد و پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با ۱۷ رأی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر یک فوریت طرح تعیین سیاست‌های بودجه شهرداری تهران در سال ۹۳ بررسی شد. محسن سرخو یکی از مخالفان تصویب یک فوریت در راستای چرایی مخالفتش گفت: بهتر است قبل از تعیین سیاست‌های کلی بودجه از شهرداری تهران بخواهیم برنامه پنجساله خود را به شورا ارائه دهند سپس سیاست‌های بودجه سال آینده تعیین شود.

علیرضا دبیر در پاسخ به سرخو به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: اگر با همین روند بخواهیم پیش برویم بودجه سال ۹۳ شهرداری تا پایان سال جاری به تصویب و تأیید شورا نمی‌رسد از این رو بهتر است این سیاست‌ها تدوین و تصویب شود.

تقی‌پور سخنگوی شورا نیز در حمایت از این یک فوریت گفت: اگر اعضای شورا می‌خواهند بودجه سال آینده دیر تصویب شود اشکالی ندارد و با آن مخالفت کنند. اما سلطانی‌فرد دیگر عضو شورای شهر با بیان نکته‌ای مبنی بر اینکه شهرداری تهران هر چه سریع‌تر برنامه پنجساله دوم خود را ارائه دهد گفت: ما باید به طور همزمان علاوه بر بررسی سیاست‌های کلی بودجه سال ۹۳ نسبت به برنامه پنجساله دوم شهرداری نیز انجام وظیفه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز